Пошуковий запит: (<.>A=Вержанська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Лагута Т. М. Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів [Електронний ресурс] / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_11 Теоретично обгрунтовано значущість застосування фреймового підходу на заняттях із мовознавства у групах іноземних студентів-філологів. Проаналізовано досвід використання фреймів під час навчання наукового мовлення. Створено й застосовано понад 20 фреймів до основних понять лінгвістики. Обгрунтовано необхідність подальшої розробки фреймів і включення їх до курсу "Вступ до мовознавства" для іноземних студентів початківців.
|
2. |
Вержанська О. М. Структура й роль термінологічних словосполучень у формуванні лінгвістичної терміносистеми [Електронний ресурс] / О. М. Вержанська, Т. М. Лагута // Новий Колегiум. - 2016. - № 3. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2016_3_13
|
3. |
Вержанська О. М. Креолізований навчальний текст в електронному навчанні [Електронний ресурс] / О. М. Вержанська, Т. М. Лагута // Новий Колегiум. - 2016. - № 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2016_1_11
|
4. |
Лагута Т. Н. Науковий стиль української мови: види тестових завдань для іноземців [Електронний ресурс] / Т. Н. Лагута, О. Н. Вержанська // Новий Колегiум. - 2011. - № 1. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2011_1_10
|
5. |
Вержанська О. М. Вивчення аналітичних термінів у курсі "вступ до мовознавства" для іноземних студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. М. Вержанська, Т. М. Лагута // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_6 Проаналізовано аналітичні терміни у курсі "Вступ до мовознавства" для іноземних студентів-філологів початкового етапу навчання. Описано продуктивні структурні моделі термінологічних словосполучень. У результаті дослідження було встановлено, що цінність кожного з компонентів у формуванні семантичного значення багатокомпонентних термінів є різною. Більша семантична цінність властива опорним компонентам аналітичних термінів, значно меншу цінність мають залежні компоненти термінів. Зроблено висновок, що аналітичні терміни мають більш високу семантичну ємність, пов'язану зі збільшенням їх довжини, що спричиняє ослаблення міжкомпонентної семантичної валентності. Використання аналітичних термінів у мовленні може свідчити на користь різноманіття реалізаційних форм. Надано рекомендації з методики викладання проаналізованих одиниць. Обгрунтовано необхідність створення окремих словників синтетичних і аналітичних лінгвістичних термінів до курсу "Вступ до мовознавства".
|
6. |
Лагута Т. Комунікативний тренінг як засіб формування готовності мовної особистості до мовленнєвої взаємодії [Електронний ресурс] / Т. Лагута, О. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 108-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_10 Розглянуто комунікативні тренінги як засіб формування готовності мовної особистості до мовленнєвої взаємодії. Завдяки цьому засобу формується готовність інофона до спілкування в українському культурному середовищі. Описано етапи організації навчання спілкування. Сформульовано висновок про те, що тренінг є ефективним для розвитку готовності до комунікації, сприяє поглибленню й застосуванню знань студентів про національно-культурні особливості нерідної країни. Зазначений засіб розвиває навички позитивного соціального контакту, навчає досягати емоційного комфорту.
|
7. |
Лагута Т. Особливості етноорієнтованого мовного навчання [Електронний ресурс] / Т. Лагута, О. Вержанська // Новий Колегiум. - 2021. - № 1. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2021_1_22
|
8. |
Лагута Т. М. Роль метафори в мовленнєвій практиці викладача [Електронний ресурс] / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 1(1). - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_1(1)__15
|
9. |
Вержанська О. Труднощі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Вержанська, Т. Лагута // Новий Колегiум. - 2021. - № 3. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2021_3_7
|